Julen står för dörren

God morgon!!
Julen står för dörren och trots sjukstuga verkar det som att det blir jul i stugan.
Tyvärr är det inte alla som har det så lätt just nu, mina tankar går till barnens
kusins familj som just nu har det jobbigt, kramar till er <3
 
 
Här hemma snoras det på, Alwa hade på gränsen till feber igen, Emelie fick 39
graders feber igår och jag känner mej inte heller helt hundra, men jag är iallafall
på benen.
 
 
Allt här hemma är klart inför julen, häromdagen klädde vi granen till Linus lycka.
Han var mycket nöjd med granen och utbrast perfekt...
 
 
 
 
 
Vi har även bakat en massa julgodis, tänk att det alltid blir för många sorter, till barnens
glädje, vi bakade hela dagen. Det rulldes även köttbullar och griljedes skinka.
 
 
Dem sista julklapparna är också inslagna, tror jag ;)
 
 
Mitt i allt julstök fick jag nått ryck och började frosta av frysen, min duktiga hjälpreda
hjälpte mej, Linnéa är en klippa :)
 
 
Lilla Linus har också hunnit varit till frissan och blivit julfin..
 
 
Ikväll kommer mamma och ska ha uppesittarkväll med oss, mys.
 
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0