Underbara sol

Det är ju bara såååå skönt ute i solen :)) Vinden är lite kall men i lä är det super.
Igår lämnade jag familjen hemma och åkte på barn loppis, gissa om det var folk där, förstår inte hur små barns föräldrar tänker när man tar med sej vagnen in, själv hade jag Alwa i bärsele. Dels för att jag inte vill var i vägen och för att det inte går att komma fram. Jag shoppade 3 st bilar från filmen Cars för 14 kr, dem kostar ca 199-249 kr st i butik. Emelie åkte med mej in till ÖB, hon jobbade mellan 12-15, så hon liftade med mej hem också. När vi kom hem var vi vrål hungriga, Dick tände grillen och jag fixade potatisgratäng och vitlöksbröd, brödet kom vi tyvärr på att jag hade gjort när vi ätit klart :(((

image description


Idag blev det en skön lång promenad i solen, Emelie och Dick åkte till gymmet. Dem hade smaskig glass med sej hem, så nu har vi suttit ett par timmar i den sköna solen. Börjar bli dags att börja med middagen, blir kyckling med färsk pasta, som min underbara vän Åsa har bjudit på för länge sedan.
Idag var det nära, Alwa som låg på rygg under babygymmet, låg helt plötsligt på magen, eller nästan, hon hade inte fått med sej armen runt. Hon är en stark liten tjej :)))

image description

Nej ska man resa på sej då, får nog stoppa Linus i badet. Har varit ute hela dagen i sandlådan. Han lär somna gott i kväll:)))

Ha en trevlig Valborg :)))


Kommentarer
Postat av: Carola 9-barnsmamma:)

Åhh det där babygymmet hade jag till Janelle!!Några av leksakerna finns kvar, men själva ställningen vete tusan var den är, garaget i nån låda mest troligt:)

2012-04-29 @ 22:30:21
URL: http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0