Sköna fredag

Go kväll, sitter just nu och kollar på Lets Dance, det är Bengt som dansar, min underbar Linnea säger då, hur gammal är han, jag svarar att han är 73, då säger hon; varför dansar man då, då har man ju gått i pension, för nästan tio år sedan dessutom;))))) Hon är för skön.
Själv måste jag säga att Anton är så duktig.
I morse hade jag tid på BVC, det var ett formulär som skulle fyllas i ang hur man mår, det är ju inte helt säkert att allt är frid och fröjd när man fått barn, hormonerna spökar. Undertiden jag svarade på frågor, så vägde sköterskan Sara lilla Alwa, har världens gulligaste sköterska på BVC.
Direkt därefter lämnade jag av Alwa till Dick, som skulle in till stan för att klippa Linus, jag åkte till gymmet. När jag står på löpbandet får jag ett mms, på min söta lilla son. Linus blev så fin i håret :))
Eftermiddagen bara sprang iväg, Albin hämtades i skolan ( det var ett sånt bus väder) och Linnea hämtades hos en kompis, innan middagen.
Nu ska jag åtegå till Lets Dance och godis skålen:)))

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0