Skärtorsdag

Go kväll :)))

Har just lagt mej i sängen och kom på att jag måste skriva några rader.
Idag har jag och dem fyra minsta barnen varit ner på stan och gått påskäggsorienteringen, start och mål mellan slottet och Akis. Till en början var det varmt och skönt men när vi kom i mål hade solen gått i moln, brrrr. Vid målgången fick barnen ett ägg fyllt med godis, dem fick korv, frukt, juice. Barnen tog lotter, Albin vann en boll och Linnea vann en ryggsäck. Linus som inte sovit middag började bli lite trött mot slutet så vi gick lite innan allt var slut. Vi hade sällskap av Fam Fryckstrand. UNT som var där och fotograferade fångade oss på bild, tyvärr saknades två av barnen som hade bråttom i mål:)))
Väl hemma igen var det dags att börja med förberedelserna inför kvällens middags gäster, Fam Mattsson / Törnqvist. Idag invigde vi grillen för den här säsongen.
Linus som inte sovit middag höll ut hela kvällen. Han tycker det är så roligt med tvilling pojkarna. Nu sover han gott, och det gör min kära man med, han snarkar här bredvid :(( Nu ska jag också försöka somna.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0