Ny vecka

Hej hopp !!!
Vart tog denna dag vägen, jag bara undrar.
Sitter just nu och svär över att jag inte har nån anslutning på nätet, försöker beställa oriflame, morr... Så jag bloggar lite från mobilen istället och hoppas på att det snart löser sej.
Idag är det måndag och öppna förskolan. Idag hade vi med oss Åsa och hennes son Oliver. Vi tog en promenad dit, vi trotsade vädret och klarade oss faktiskt från regn, fast det hängde i luften. Idag gick sång samlingen bättre, Linus var inte lika avvaktande men inte heller jätte positiv. När fröken öppnade en väska med mjukisdjur, sprang han fram och tog ett men han ville inte sjunga om djuret. Han bara tjatade om att han skulle gå och leka med bilarna. Innan vi gick hem, värmde jag mat som jag tagit med, tänkte att Linus kunde sova i vagnen på vägen hem. På hem vägen rundade vi affären för lite go fika. Väl hemma hade inte Linus somnat, men det var nära, så det blev ingen sömn idag.

image description
 
På eftermiddagen hade Albin klipp tid, han ville egentligen att vi skulle avbeställa den, han blev sjuk igår under cupen och har varit hemma idag. Men klippningen går ju fort så han bestämde sej för att orka, han blev så fin.

image description

Efter vi ätit middag tog jag med mej Linnea till kappahl, Emelie och Alwa var också med, för att prova en klänning hon sett, men hon tyckte bättre om den hon köpte i lördags, hon kommer att bli så fin på det kommande dopet.

image description

Har äntligen fått iväg alla inbjudningskorten, blev så nöjd med dem. Istället för klänning hittade Linnea ett par vita jeans, tröja och linne. Vi var hemma igen vid sju och då hade Linus, som somnat i soffan gått och lagt sej. Jag satte på Alwa pyjamas, ammade och fick i säng henne till åtta.

Nej nu ska jag se om det går att lägga en beställning....

Puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0