Annandag påsk

I morse när jag vaknade var det nån som vridit på kranen, jag var såååå snorig. Suck!!
Startade dagen med att bada en ner kissad Alwa. Hon blir alldeles stilla när hon kommer ner i det sköna vattnet.
På förmiddagen skickade jag ut Albin och Linnéa med Linus. Dem har så mycket energi nu när det är lov. Jag passade på att städa lite. När Linus sen sov middag lag jag mej en liten stund på soffan, för sen vaknade Alwa och ville ha mat.
Efter städning var det dags för att baka, Dick fyller i morgon och nått måste man väl bjuda på. Har en sak kvar att baka men det gör jag när Linus somnat. Nu har jag lovat att vi ska köra lite med bilarna, Emelie var snäll och satt och byggde lego med honom. Han blev så glad:)
I kväll är Dick äntligen ledig, så ikväll blir det att titta på nån bra film. Men det blir ingen sen kväll, skoldag i morgon så klockan ringer sju, usch och fy. Tur att Dick går upp med barnen. Håller tummarna att jag mår bättre i morgon, hade tänkt träna.

Go kväll :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0