Höststäd



Idag har det varit höststäd i trädgården, fixat det sista inför vintern. När vi gick ut på
förmiddagen var det bra grått och kallt, men tillslut så sken solen igenom och det blev
skönare ute. Idag satt vi i uterummet och tog den sista fikan för den här säsongen.
Där inne var det riktigt varmt och skönt.




Min förkylning börjar kännas bättre, det börjar liksom släppa uppe i huvudet. På
måndag är jag nog redo för ett träningspass. Linus börjar också bli bättre, hoppas
att han slipper hosta i natt, inte för att det stör honom men jag vaknar när han hostar.
Nu har han fått välling och hoppat i säng, ikväll fick han välling framför tvn, ni skulle ha
sett hans nöjda min när han fick ligga där i fåtlöljen och titta på Rosa.



Nu ska vi titta på fångarna på fortet och jag ska hälla uppe en stor skål med godis :D

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0