Usch

Vad är det för ett trist väder vi har, alldeles grått. Tiden går mot advent och ny vill jag ha lite vitt ute.
På morgonen när barnen lämnats i skolan åkte jag in och tränade, på väg hem stannade jag och köpte mina adventsblommor. Imorgon ska jag börja göra advents fint, vill att allt ska vara i ordning till helgen. Insåg just att en av mina amaryllis krukor har gått sönder. Snyft!!
Idag fick jag lunch besök av fina Lina. Linus skulle visa allt han hade, han ville även åka med Lina hem. Blev jätte ledsen när han fick stanna hemma hos mamma. Jag fick plocka fram en leksakskatalog, dem tycker han är roliga att titta i. Det ska förstås var på bilsidorna. Igår satt han i sin egen värld och drömde, han var för go.

Nu ska barnen skjutsas på skoldans.

Bye bye!!


Kommentarer
Postat av: Fia

kikar in från Enköping! :)

2011-11-29 @ 22:31:48
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0