Tisdag 3:e Maj

Ja då har två dagar av denna vecka redan passerat.
Igår såg jag inte mycket av barnen. Jag sov när dem åkte till
skolan och sen åkte jag och tränade och direkt därifrån till jobbet,
när jag kom hem var det dags för barnen att sova. När jag kom
upp för att säga godnatt till Albin hade han byggt nån slags koja i
sängen och låg där så gott och sov.



Emelie som ännu inte hunnit somna ville inte så gärna vara med på kort.
Dick drog i täcket och jag knäppte kort. Hihi



Igår var det sjukt mycket att göra på jobbet, jag hann inte med hälften
av det jag skulle hinna. Men man gör så gott man kan. Men det är kul
när det rullar på, tiden går så fort då.
Idag åkte jag och Dick en sväng till Fulleröhandel, det finns så mycket
fint.



Linus hittade en super skön gunga att sitta i.
När det är dags för mej att plantera lite blommor så ska jag åka tillbaka
dit och köpa ny krukor. Det fanns en hel del fint. Idag inhandlade jag bara
ett hjärta, som jag ska använda som ram till vårat bröllopskort, som jag
ännu inte efter 4 år, har framkallat. Nu ska det bli av.



Här på bilden har Linus fått tag på Emelies mobilhörlurar, han var helt
fascinerad av att det lätt i lurarna. Linus har börjat prata i långa meningar,
ja inte ett språk som vi förstår utan sitt eget. Men han låter för söt, man
förstår ju iallafall att han menar olika saker, att han försöker.
Nu på kvällningen har jag varit på en 8 km lång löprunda, fy vad det blåste.
Linnéa cyklade med mej, hon pratade och pratade. Jag hade fullt sjå att
höra vad hon sa i blåsten. När vi kom hem hann jag inte mer än ut ur
duschen när Emelie ringde, hon hade missat sista bussen hem. Hon hade
varit och klippt sej, så det var bara att fara in till Årsta för att  hämta hem
henne. Men nu ni tänker jag ta kväll..

Tjing tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0