Prov tur

Hej igen!
Ja det var några dagar sen jag skrev, men det har inte hänt så mycket.
Eller det har det väl, här är det alltid nått på G. I söndags och måndags
var det jobb som gällde för mej. Idag tisdag har vi hunnit med en hel del.
På förmiddagen åkte jag, Dick och Linus hem till Åsa och Christer som
äntligen har fått sin älskade bebis, lilla Oliver. Han var så söt!



Lite små söta kläder som vi hade med oss till lilla Oliver.

 

På eftermiddagen fick vi hem vår nya bil igen, den har varit på rekond.
Bilen var så ren och fräsch att man knappt vågade sitta i den, men jag
var tvungen att ta en provtur, Emelie hade inte sett den så hon hängde med.



Är så nöjd med bilen!
Nått som jag är mindre nöjd med så är det denna hemska blåst, man kan
ju knappt vara ute. Efter vi ätit middag så trotsade vi blåsten och gick
ut en stund. Dick höll på att göra iordning Albins cykel inför cykelturen som
Albin ska göra med klassen. Min gammla cykel stod också där i cykelstället,
barnsadeln har suttit på sen Emelie var liten, så den är inte så säker, men
jag satte Linus i den och körde en sväng på grusvägen utanför oss. Han
tyckte det var så roligt, han tjöt av skratt. När det var dags att gå in och
sova blev det ett himla liv, han ville inte sluta cykla.



  



Ja nu blir det till att investera i en ny cykel och barnsadel.

Det var allt för idag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0