Slit óch släp

Tjoho, idag är det torsdag och det innebär städdag. Jag skoja
så kul tycker jag inte det är att städa, ett ont måste.
Det är tur att jag har lilleman som livar upp tillvaron. Han lekte
kurragömma medans jag dammade.



När Linus sov middag så passade jag på att lägga mej i solen en stund,
det är ju skit väder på gång. Dick kom hem lite tidigare från jobbet för
att vi skulle hinna få undan björken, som hänger ner på gräsmattan.
Gräsmattan är så torr och behöver allt regn den kan få och därför
blev det lite bråttom att få bort björken. Jag passade på att smita ut
på en promenad men tyvärr så slapp jag ändå inte undan.



Linus står på ett tryggt avstånd för att titta.










Ja och nu är vi klara, iallafall med det som hängde ner på gräsmattan och
det var ju bara en bråkdel av det som ska bort. Suck!!
I kväll ska vi ha liten tv mys, Linnéa och jag har varit till Ica och köpt lite
tilltugg. Här ska hejas på Erik Saade. Heja heja.


Go kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0