Måndag 9:e Maj




Jag och Linus startade morgonen med att åka till stan, först så
åkte vi till Bauhaus, där skulle jag tömma mitt skåp, fy fan vad
med skräp jag hade där inne. Linus tyckte det var kul, han sprang
runt och viftade med en tumstock. Sen skyndade vi vidare till Maxi
för lite stor hanling, där möte vi upp Åsa, som fortfarande går hemma
med sin mage och vankar. Lilla bebis kom ut NU..
Så fort vi kom hem, satte jag Linus vid matbordet, han åt själv idag
jätte duktig, undertiden plockade jag in i kyl och frys. När det var dags
för Linus att sova for jag åter in till stan för att träna. Skönt skönt!!
Eftermiddagen och kvällen har gått i ett, mat, tvätt, läxförhör och två
tränande fotbollstjejer som behövde skjuts. Nu tar jag kväll...

Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0