Blom dags



Vilken underbar dag vi haft idag, äntligen lite värme och ingen blåst.

Idag när det inte blåste så passade jag och Linus på att ta våran vanliga
morgonrunda. När vi väl vara hemma igen och jag avnjutit en god frukost,
så satte jag fart med att baka en rabarberpaj och fixa lite med lunchen.
Mina kära gamla jobbarkompisar skulle komma på besök vid ett.



Anneli till vänster hade sin söta lilla bebis Jill med sej, Gabriella och jag
turades om att låna henne lite.



I kväll var Albin bjuden på lasergame kalas inne i stan, då passade jag och Dick
på att åka runt och köpa blommor. Linnéa åkte också med, Emelie var snäll och
var hemma och tog hand om Linus. När vi kom hem sov han gott.



Hela bakluckan blev full med diverse grejer, blommor, jord, grösfrön, en gunga och
klor till poolen.



Nu har jag att göra i morgon med all plantering...

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0