Hit och dit

Vaknade med ett ryck klockan halv tio, jag studsade upp ur
sängen, kvart i elva skulle jag hämta upp Emelie som slutade
skolan. Vi skulle åka och gymma. Här kör vi sten hård träning
för magen, plankan..




När vi ändå var på rätt sida av staden så passade vi på att
åka till Maxi och handla. Det gick fort att handla i dag, dels för
att jag hade hjälp av Emelie och lilleman var hemma. Hihi
Jag har även inhandlat en ny vår jacka och mössa till Linus, han
blev så stolt över sina nya kläder. Han skulle ha det på sej inne,
när jag tog av honom kläderna blev han jätte arg och gick och
hämta kläderna igen.



När Linus fick syn på att Albin satt och gjorde läxorna glömde
han bort att tjata efter sina nya kläder, då skulle han i stället
vara med att räkna matte.




Mina små söta killar

Eftermiddagen vet jag inte vad den tog vägen, har flängt fram
och tillbaks in till Storvreta. Först skjutsa Albin till träning sen hem
och laga middag, äta, sen tillbaka och hämta Albin. När jag kommer
hem säger Linnéa att hon mår dåligt, hon har 39 graders feber.
Ja ha tänker jag och går ut för att hämta alvedon i medicin skåpet,
tji fick jag där ligger en tom ask. Grrrrrrrr ska det vara så svårt att
kasta asken när det tar slut. Det var bara för lilla mej att åka in till
Storvreta, igen.
Vid sju tiden satte vi oss i soffan för att titta på landskampen på tv.
Barnen låg och tittade om dem skulle se Dick, han jobbar där ikväll.
Tydligen så var det riktigt kallt, vart tog våren vägen. Blir så less..

Ha det så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0