I dag kom det!!

Fredag=Mysdag

Våran mysdag började med en lång och skön frukost, lite bus
och lek. Hade tänkt att vi skulle ut en promenad i solen, det såg
så skönt ut ute men ack vad det blåste. Vi stannade inne.
I dag var det dags att åka in till gymmet, jag passade på när
Linus sov lunch och dem andra barnen var i skolan. Vi har nämligen
mys fika på fredagar och då är det bäst man är hemma, annars blir
det liv i luckan.



På eftermiddagen tog sej Linnéa tid och lekte med Linus, gissa om han
blir nöjd. Är det nån som han verkligen leker med så är det Linnéa. Dem
är så lika dem där två. Linnéa kan verkligen konsten att få honom att
skratta.



I dag kom det, han kröp. Linus hoppade som sagt över krypstadiet. Han hasade
runt på golvet och sen började han att gå direkt. När han kör runt med sina
bilar på golvet så sitter han och hoppar fram på rumpan. Men i dag så bara kom
det. Linnéa skrek mamma han kryper. Ja ja tänkte jag det är säker bara två steg,
men nej han slutade inte krypa, han kröp runt runt. Såg hel nöjd ut.



Efter maten blev vi lite trötta, så Linus och jag har legat på soffan och
titta på bolibompa. I dag var första gången som jag såg att Linus blev rädd
för det han såg på tv. Det var ett program som heter Hemliga klubben med Tant
lyckra. Hans läpp började darra och han kröp ihop hos mej. Liten!!



Nu sover han gott, vi får hoppas att han inte drömmer om den fula gubben ;)

Jag och barnen har dukat fram värsta godis skålen, så nu ska här mumsas.

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0