Vår



Vilket underbart väder det varit idag.
När jag vaknade i morse och såg att solen sken fick jag sån
energi. Studsade upp ur sängen innan nio, Linus sov som en
stock. Jag satte genast i gång med att damma och dammsuga.
När Linus slog upp sina bruna ögon hade jag städat klart på
nedervåningen, så nu kunde han och jag ta en lång och skön
morgon promenad i solen. Det var så skönt ute, vår. Men tyvärr
hörde jag att det skulle komma snöslask i slutet av veckan. Suck!!
När vi kom hem igen satt det fint med frukost. Yammi! Kunde ha
suttit där med mitt kaffe hela dagen men städningen väntade på
övervåningen. Bara att sätta igång...



När lilleman sov var det dags för mej att träna, hade ingen större lust
idag, skulle ha varit skönt att sätta sej i solen, men envis som man är
så gjorde jag som jag bestämt.
Nu när man börjar känna att våren kommer så blir man lite sugen på att
shoppa ny kläder. Surfade runt lite på nätet, hittade lite på HM som ska
beställas.



Röda Chinos till Albin, som han har tjatat om röda byxor.



Rosa jeans till Linnéa



Och givetvis en ny bikini till mej, jag är ju lite tokig i bikinis. Hihi
Har några stycken i garderoben ;)
Emelie hade också en lång lista på vad hon vill ha, den får jag gå
igenom i morgon. Nu ska jag se till att barnen gör sej klara för sängen.

Ha en trevlig kväll!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0