Tupperware party

Go kväll go kväll!

Jag  är nyss hemkommen från ett tupperware party. Hemma hos
min kära vän i Vänge. Det var så länge sen jag var på ett
tupperware party. Det var trevligt och kul att träffa kompisar
man inte träffar så ofta. Jag shoppade loss på bestick och en
flaska till lilleman.



Bilderna är lånade från tupperware.se



För övrigt i dag har det inte hänt så mycket mer än att jag har städat
och städat, med Linus på armen. Idag var det ett litet bakslag, han var
ganska trött och gnällig, men ibland sken han upp och var pigg och glad.
Dock inte när jag hade halva huset kvar att städa, han tyckte jag var
tråkig, kanske.



 



I kväll blev det ett kort inlägg, orkar inte mer, nu ska här ätas en
smörgås.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0