Torsdag snart fredag



Ja då var det torsdag igen, som innebär städning. Suck! För att
komma igång på morgonen så startade jag dagen med en skön
promenad innan frukost, efter frukosten var det fullt ös med
städningen. Jag ville ju vara klar när skidorna startade på tvn,
så man kan sitta ner i lugn och ro. Jag städade och Linus har
fått sån fart i benen så han sprang bara omkring och skrattade.





När klockan blev ett var det dags för Linus och sova, och kunde det bli
bättre, jag var klar med städningen och det var dags för start i skidstaffeterna.
Det var riktigt spännande..
Ja vet ni då, i morse så var Linus säng torr, ja det kan ju vara en lyckträff.
Återstår att se i morgon, i natt testar jag det nya blöjpaket som jag hade
köpt häromdagen som skulle absorbera extra mycket, måste ju ge dem en chans
till.
Nej nu är det dags att åka hämta Linnéa som tränat innebandy. Albin kommer
nog också hem snart, han har haft både innebandy och fotbollsträning. Dem
kommer att somna gott i kväll.

Ha en bra torsdag kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0