På bättrings vägen



Åtta i morse klev jag in på gymmet, jag behövde komma i från sjuk-
stugan en stund, hämta nya krafter. När jag kommer hem igen möts
jag av en mycket piggare Linus, pencillinet har börjat göra susen.
Idag har han ätit  i stort sett som han brukar, ja förutom att han inte
ville ha vällingen när han gick och lag sej. Han har sprungit runt och 
rivit överallt, precis som att han ska ta igen det han missat. :D
Men man märker att krafterna tar slut fort, han kommer och sätter 
sej i knät en stund för att hämta nya krafter. 
I kväll är det fotbolls träning för tjejerna i den här familjen, Emelie har
träning i Stenhagen halv nio till tio, usch så sent, undertiden hon tränar
tänker jag passa på att stor handla på Maxi. Så nu ska jag sätta mej
och skriva en mat lista.

Tjingeling från mej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0