Nitlott


Jaha vilken nit jag gick på, drog verkligen nitlotten.
Jag som hade planerat dagen så bra, så att jag skulle kunna
sitta i solen och njuta. Tji fick jag, ingen sol att njuta i. Grrrrrrrr
Jag riv startade dagen med att gå en morgonpromenad direkt
efter att jag lämnat barnen i skolan. Efter dusch och frukost
så skjutsade Dick oss till Ica Maxi, han skulle träna, då passade
vi på att handla.



När Dick sen ringde, när han tränat klart var vi nästan klara. Det var
bara för honom att hjälpa till och lasta in kassarna när han kom.
På Maxi hade vi shoppat ett par solbrillor till lilla coolingen, som åkte
på i bilen, ja dem satt nog kvar si så där 15 sekunder.



 

Åter hemma var det dags för Linus att äta lunch, Dick matade honom och
jag plockade in i kyl och frys. Därefter hade jag som sagt tänkt kasta Linus
i säng och göra goda baugetter till mej och Dick som vi skulle avnjuta i solen.
Men som sagt, ingen sol. Va faaaaaaaaaaaaaaaan!
Så typiskt när allt flöt på perfekt, det var bara att gilla läget och dricka
kaffe inne. När dagen ändå var förstörd så tog jag hand om lite vardags-
sysslor, så kanske man kan hoppas på att solen skiner i morgon.




Linus hjälpte också till med vardagssysslorna när han vaknat :)



Nu är jag nyligen hemkommen efter en kvällspromenad med hunden, ska sätta
mej för att titta lite på innebandyn på tv. Dick och barnen har åkt in för att
titta, svägerskan ringde och sa att hon sett Linnéa på tv, så man får lov att
titta en stund.

Hej hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0