Lunch i Bälinge

I morse fick vi ställa klockan, Linus och jag blev
nämligen hembjudna till Linda i Bälinge på lunch.
Trevligt trevligt, det var ett tag sen vi sågs och
när inget annat var planerat så åkte vi dit på förmiddagen.
Vi har inte träffats sen Linus börjat gå och man märkte
att grabbarna hade mer utbyte av varanndra nu. Dem
försökte bla sparka boll, så söta. Oscar klädde ut sej till
tiger och kröp omkring och morrade. Haha




Till lunch gräddade Linda våfflor, både vi och barnen åt
med stor aptit. Vi fick en lite lyxigare variant, Linda hade
gjort en god röra med feta, rödlök, creme fraiche och svart-
peppar. Mycket gott!



Efter en kaffe på maten så packade jag och Linus oss hem.
Han var så  trött, höll på somna flera gånger i bilen.
När Linus lagt sej satt jag mej i soffan för att kolla på finalerna
i sprintstaffeten.  Jag säger bara vilka tjejer, tyvärr gick det ju
inge vidare för herrarna. Hoppas det går lika bara på staffeten
i morgon. Håller tummarna....
Har precis varit ut och gått en långpromenad, det är så skönt
att det böjar bli ljusare på kvällarna. När jag drog i väg vid halv sex
var det fortfarande ljust ute. Nu börjar det närma sej vår, oj
vad jag längtar.
Precis när jag skulle kasta liten i säng kom jag på att det inte
fanns några sängkläder där i, ja han har då kissat ner hela sängen
i natt igen, det händer i stort sett varje natt. När jag var och handla
häromdagen så köpte jag en annan sorts blöja som skulle absorbera
mera, ja hej du det var kiss i sängen ändå. Så idag när jag var hos
Linda fick jag en blöja av henne, så nu provar vi den i natt och ser
om den kanske håller tätt. Nu ska jag bara gå och hänga upp de ny
tvättade säng kläderna, sen tänker jag ta kväll.


När han var så här liten var det minsann inge kiss i sängen!


Håll nu tummarna för att vi slipper kiss i sängen i natt!!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0