Lördagen 19:e Mars

Usch, i morse när Linus började tjoa inne i sitt rum var jag
så trött, försökte att inte höra honom. Men det var omöjligt
efter en stund övergick hans glada läten till missnöjda grin.
Det var bara att hoppa upp ur sängen, Dick hade jobbat natten
och måste få sova några timmar innan det var dags för oss att
åka bort.



I dag skulle vi nämligen åka till pappa och Ann, dem har flyttat och
vi var nyfikna på att titta. Eftersom vi inte varit dit så hittade vi
inte riktigt, jag fick ringa efter en stund och fråga, då sa pappa att
vi kört för långt. Ja det var bara att vända, när vi vänder så hör vi
Linnéa säga där bak, ja jag vet var det är jag såg bilen och det står
en polisbil på gården. Hmm ungar. Jag frågade då varför hon inte sagt
nått, jag gjorde ju det men ni lyssnade ju inte, var hennes svar.
Hmm föräldrar....
Huset var givetvis fint, ljust och med öppen planlösning. Linus strosade
runt och kollade in huset och givetvis lådorna i köket. Linnéa blev alldeles
nervös på honom, mamma han bara kladdar. Haha..





Vi blev inte där så länge, dem har inte flyttat klart riktigt så pappa hade
lite att stå i.
Vilket underbart väder vi haft idag, synd på snön som kom igår. Hemma
igen så blev det en promenad i solen. Nu längtar jag riktigt mycket efter
sommaren, att få sitta ute och äta och fika i solen. Hoppas sommaren
blir kanon.

Ha en trevlig lördags kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0