BVC besök



I morse fick jag och Linus ha klockan på ringning, Linus hade tid på Bvc
nio. Som jag skrev för någon dag sen så misstänkte jag att Linus har
navelbråck och att han skelar lite med höger öga, dessutom ska dem
kolla vikten. Han har inte ätit så bra nu när han varit sjuk.
Vi hann inte mer än kliva innanför dörren på bvc innan han började
skrika, tycker verkligen inte om att gå dit.
Läkaren konstaderade det jag misstänkt, att han hade navelbråck,
dem tyckte det var konstigt att dem inte såg detta när han föddes
och att det inte visats sej tidigare. Sen så kommer vi att få en remiss
från sjukhuset, för att dem ska kolla upp hans ögon. Linus hade gått
upp bra i vikt, kurvan hade dock planat ute lite. Linus var mer än nöjd
när vi tog bilen och åkte hem igen.



När vi kom hem satt han sej och tittad på Rorri, i muggen ville han
ha frosties flingor. Han stoppar en i munnen och en i Tintins mun. Grrrrr
Hunden kommer att se ut som en julgris, om han fortsätter. Det gäller
att ha koll på honom..
På eftermiddagen var det dags för mej att åka iväg på lite egen tid, jag
skulle till frissan. Så skönt att få fixa till vårfrillan. Hihihi
Idag har Albin varit feber fri så imorgon blir det skolan, så nu ska dem
små skit ungarna i säng.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0