Besluts ångest!



Ja i kväll har det gått runt runt i mitt lilla huvud, har svårt att bestämma
mej, ang vad undrar ni nu. Jo det kommer ni att få veta när jag själv vet.

Dagen började med att jag och Linus åkte till Linda i Vänge, hon fyller
nämligen år. Grattis underbara vän :)
Helena och hennes son Melvin kom också dit. Vi pratade och pratade
medans barnen lekte och lekte. Linus var så gullig, med jämna mellanrum
hoppade han upp i mitt knä och kramades en stund sen ner på golvet för
att leka igen. MORSGRIS!!



 

Linda bjöd på supergod lunch, soppa med kyckling och äggnudlar. Yammi!
Sen blev det kaffe och tårta. Tiden bara flög i väg, helt plötsligt var det dags
att åka hem igen. Lyckades hålla en jätte trött son vaken hela vägen hem.
Så att han i stället kunde sova gott i sin säng när vi kom hem.
Nu på kvällningen fick jag trevligt besök av en annan Linda, mycket Linda idag. Hihi
Vi har inte kunnat ses på länge, är inte Linus sjuk så är det hennes barn som
är sjuka. Så hon kom till mej efter barnen somnat, så fick vi prata av oss lite. ;)
Nu är det dags för mej att gå till kojs!

God natt sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0