Vendel badet



Dagens badutflykt blev Vendelbadet, dit har vi aldrig varit, men har
hört så mycket bra om det, och jag kan hålla med om att det var ett
fint bad. Perfekt för mina barn som hellre badar i pool än i sjö.





Idag var det jag, Albin, Linnéa och Linus som drog i väg, Dick sov som hade
jobbat hela natten och Emelie sommarjobbade idag, som sällskap hade vi
Linnéas kompis Nora och hennes Noras mamma Åsa. Åsa är även mamma till
Emelies gammla pojkvän Isak. Det var genom Isak som Nora och Linnéa blev
vänner.



Idag lyckades jag få lilleman att sova en halvtimme, tyvärr lite för kort men
bättre än ingenting. Huvudsaken att han var på bra humör och han vaknade
med ett stort smile på läpparna. Han har varit på ett stålande humör , trots
lite sömn och lite mat, han har inte velat äta så mycket. Han har dock druckit
mycket.



Vi stannade till sena eftermiddagen på badet men vi hann inte mer än
hem innan barnen hade hoppat i våran pool. Dem får snart simfenor mellan tårna.



Nu har jag äntligen fått upp dem och skickat in dem i duschen, Linus sover sen
länge, han blev trött tidigt. Drack välling och somnade innan halv sju. Nu är vi
trötta allihopa, jag märker det på barnen för det är ett himla fnittrande, sängen
nästa.



Sitter nu och njuter av den sista kvälls solen, nu blir det tydligen dåligt
väder ett par dagar, så tråkigt!!

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0