Övningskörning

Lite svalare väder, jag föredrar faktiskt hettan.
Igår när det var lite svalare ute så passade jag på att städa av
inne, man hinner inte och orkar inte så mycket när solen steker.
Linus passade på att leka med sina saker.



Linnéa hade match i Ullfors, Dick åkte med henne dit. Jag hade
gärna följt med men jag skulle iväg och jobba. Det blev en tuff match, när
halva andra halvlek hade spelats så låg dem under med 1-3, dem lyckades
vända detta och vann med 4-3. Linnéa sparkade in två av målen.



I morse väckte jag Emelie halv nio, det var dags att åka in och träna lite.
Inte sova bort sommarlovet här inte. Hi hi
När vi kom hem lånade Linus hennes hörlurar och diggade musik, tänk vad
fort dem lär sej. Linus nya är att säga " där ä den", tar upp en sak och säger
detta. Idag tog Dick med sej Emelie till en stor grusplan och övningskörde för
allra första gången, det hade gått kanon. 




Nu öser regnet ner och Linnéa kom hem från fotbollsträningen som en
dränkt katt. Det behövdes regn, men jag vill ju att solen ska skina, det
är ju sommar. Såg att denna vecka inte skulle bjuda på så mycket sol.

Det var allt för idag.

Kram kram





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0