Tisdag 21:a Juni





Igår var det dags för 18 månaderskontroll på bvc, Linus fick
även spruta mot mässling, rödahund och påsksjuka. så fort
vi närmade oss dörren in till sköterskan så började Linus gråta,
det gick tillfälligt över när han fick syn på en traktor, men när det
var dags att börja ta av sej kläderna för vägning och mätning så kom
tårarna. Han lugnade sej fort, men sen var det dags för spruta och
då blev det liv i luckan igen. Som tur är går det fort.
När vi kom hem igen kom Åsa med Oliver i vagnen, dem hade åkt
bussen ut till oss. Vi satte oss i uterummet och smaskade på glass och
jordgubbar. Är det sommar så är det.
Linnéa blev eld och lågor när Oliver kom, hon har längtat efter att få
hålla honom.





Idag har jag inte varit hemma många minuter, jag vaknade och åt frukost
och sen packade jag en väska och drog iväg till gymmet. Där duschade
jag och åkte direkt och jobbade. När jag kom hem halv nio var det full
rulle i köket, barnen höll på att baka kladdkaka, ja jag tror mest att det
var Emelie som bakade, dem andra var nog mest i vägen. Nu har dem
hoppat i säng och ligger och ropar att jag ska komma och säga god natt.

Snart tänker jag också sova, är så trött!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0