Lördag 9:e Juli

Imorse när vi vaknade var det mulet, vi drog iväg på en morgon
promenad, men undertiden vi gick tittade solen fram. Albin cyklade
med mej och Linus. Först skulle han inte med, men efter att jag
gått en bit började Linus att peka, när jag vänder mej om kommer
Albin där som ett skott. Vi blev bra svettiga. Linus och Albin badade
direkt när dem kom hem.



Resten av dagen har vi tillbringat i solen och poolen. Det är bara för härligt
med sommar. Tyvärr hinner man inte så mycket inne men det är väl bara
att bita ihop och blunda. Man ska passa på att vara ute nu när vi äntligen har
fått sommar.
Efter vi ätit middag och Dick åkt till jobbet, tog jag barnen med mej till Maxi,
vårat klor till poolen var slut och så som dem badar måste det inhandlas.
Det blev även en ny pool till Linus, hans var bara för liten och fjantig. Vi hann
inte mer än hem innan barnen började blåsa och fylla poolen. Linus var snabb
av med kläderna.



 

Det tog inte lång stund innan han hade sällskap i poolen.







Nu är det färdig badat för idag och poolen klorerad till imorgon.
Nu sitter jag och inväntar att Emelie ska komma hem, hon åkte i torsdags
till Hanna och sen åkte hon med Hanna ut till hennes land, fick sms idag att
hon satt på bussen från Hanna men hon var inte på väg hem utan dem var
på väg till Enköping, till en annan kompis, hon skulle komma hem ikväll.
Ett himla flängade på henne, men det är kul att hon har roligt.

Ha en fortsatt trevlig och solig helg!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0