Emelie 17 år



Hipp hipp hurra till Emelie på hennes födelsedag!

Imorse skulle man försöka smygga i köket för att göra frukost på sängen
till min lilla sjuttonåring, men hur lätt är det när Linus är med att stökar
runt.



Det fick bli en enkel och snabb frukost, hihi
Sen "smög" hela fam Hammar uppför trappan och sjöng för fulla halsar.
Ja må hon leva....
Det första Emelie sa var att vi var suveräna på att smyga, hahahaha





Mitt på dagen dök lilla mammsen upp, för att gratta sitt allra första barnbarn.
Emelie blev förstås överlycklig när hon öppnade sina paket, precis vad hon
önskade sej. Mormor brukar ju alltid vara duktig på att köpa rätt saker.



Parfymen och skorna som hon önskat sej.



På eftermiddagen väntade en liten överraskning till Emelie, hennes kompis Hanna
kom med bussen, det roliga var att Emelie inte trodde att hon skulle komma.
Emelie satt i godan ro på altanen när Hannisen dök upp.



Emelie blev jätte glad och fick en mycket fin present.









Emelie blev rörd och lite tår ögd.



Hanna hade gjort ett fint kollage.
Sen var det bara att vänta in dem sista fikagästerna, och inta fika bordet.





Till fikat kom Dicks syster med familj och min bror.



Linus mumsade och åt.



Vi hann precis fika klart innan regnet kom, som tur är slutade regnet tills vill skulle
grilla.



Nu ska vi ta och mysa framför tvn med nån bra film.

Puss min älskade Emelie, hoppas din dag varit bra!



Kram kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0