Sushi dags!



Har precis avnjutit en god sushi, det satt fint efter en hel dags
städande. Började dagen med att åka direkt in till gymmet efter
jag lämnat barnen i skolan. Dick jobbar dag denna vecka, så när
jag kom hem drog han i väg.
Linus och jag har städat hela dagen, iallafall jag, Linus satt mest
på golvet med sin russin ask och tittade på Rorri.



Vilken kyla vi har fått igen, idag blev det ingen promis, tyckte
det var för kallt för Linus ute. Dessutom vill inte hunden heller
gå ut. Synd tyckte jag, för solen sken så fint.
Idag är det torsdag och det innebär innebandy för båda barnen,
dessutom brukar Albin ha fotbollsträning direkt efter innebandyn,
men idag blev det inställt pga kylan. Dem spelar utomhus i Årsta.
Snart är det lägg dags, så jag ska ta och förhöra Albin på engelska
glosorna en sista gång. Han är så duktig på engelska, oftas kan han
glosorna när han kommer hem från skolan, så vi behöver bara
gå igenom dem en gång.


Undra just vad han tänker på här!

Ha en fortsatt trevlig kväll och tänk imorgon är det fredag igen!

Jippi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0