Sov morgon

I morse tog vi oss en skön och lång sovmorgon!
Jag vaknade halv tio av att det var tyst i hela huset.
Kvart i tio gick jag upp och då vaknade Linus och även
dem övriga i familjen.



På förmiddagen gick jag runt och plockade och dammsög av
golven, sen var det nämligen dags att åka iväg på innebandy.
Linnéa hade hemma hemma match kl 13. Linus kunde inte
sitta stil, han gick längs med sargen fram och tillbaka.

 



Tyvärr blev det en förlust idag, men det är bara att ladda om
batterierna till imorgon, då är det en ny match som gäller.
Linnéa var duktig och gjorde ett mål.



När vi kom hem var det dags för Linus att sova middag, jag
bytte om och gick ut med hunden. Vi var nog ute en timme,
när vi kom hem hade Dick fixat kaffe, det satt fint efter en skön
promenad.



Men jag undrar just vad det har blivit för skit väder ute nu,
det stormar. Det är verkligen upp och ner med vädret. Så
imorgon blir det nog gymmet istället.
Ikväll ska Dick iväg och jobba på krogen, så nu ska jag duka
fram lite gott på bordet så han hinner mysa en stund med oss.
Ikväll ska barnen i säng tidigt för imorgon ringer kl sju, dags
för innebandy.

Ha en super skön lördagkväll!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken gosig liten kille!!!En stor kram till honom och till Emelie,Albin och Linnéa från mormor

2011-01-29 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0