Ja må hon leva!



Grattis Linnéa, nio år idag!!
Liten börjar bli stor.



Idag uppvaktade vi Linnéa med frukost på
sängen och present öppning. Hon hade säkert varit vaken ett
stund innan vi kom, men hon låtsades sova.

 



Linnéa blev mycket nöjd med sina presenter. Tintin ville också
vara med. Linus försökte också öppna presenter med Linnéa hade
noga kontroll på sina paket.



Linnéa blev så glad över tröjan hon fick, hon hade sett den
på kappahls hemsida, men jag visste att den fanns med på
rean och att när jag tittat så var den slut men så sprang
jag in på en annan butik och där hängde den. Sicken tur!!
Den åkte på direkt!


På kvällningen kom min mamma och Dicks syster med familj.
Så då blev det fika!  Eftersom inte Linnéa vill ha tårta fick
det bli cheescake med ljus i.





I morgon är det skola igen, så snart är det sängdags, först ska vi
titta färdigt på Familjen annorlunda..

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0