Isande vindar



Linus såg ut som ett yrväder när han vaknade i morse,
håret spretade åt alla håll. Så kan det gå när man går
och lägger sej nybadad.
 I dag var det träning som gällde,
jag åkte in efter vi ätit frukost. Undertiden jag tränade var
Dick med Linnéa till tandläkaren, tänderna såg jätte fina ut.
Nu behöver hon bara ha tandställningen på nätterna en
månad framåt, sen ska det vara färdigt. Så skönt!
Nått som var mindre skönt så var det vädret i dag, isande
vindar. Fy!! Hade tänkt tagit en skön promenad på efter-
middagen när dem andra i familjen åkte till Fyrishov för
att bada, själv kunde man ju inte följa med, fel dag i månaden.
Skulle vara synd om badvattnet blev rött. Hi hi





Ja nån promis blev det inte, men jag hade ju tränat idag
så det gjorde inte så mycket, men det var mest för hundens
skull jag tänkt gå ut. Får bli en promis imorgon om vädret är
bättre.
Nu ska lilla jag ta och hoppa i säng, har lite pannknack.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0