Fredags fika

Idag har vi inte gjort mycket alls, mest suttit still
på rumpan. På morgonen gick jag runt och plockade
lite, fick som vanligt hjälp av Linus som plockade på
sitt sätt.

Här skulle det ha varit en videofilm på hur han river
ur lådorna men den går inte att ladda upp.GRRRRRRRRRRR
Får bli en annan dag. Får bli ett kort så länge.

 

När han hade rivit klart i denna låda så fortsatte han
i nästa, men det gör inte så mycket så länge han är
i burk lådan, men med honom vet man aldrig.



På förmiddagen kom lilla Åsa och hälsade på, eller ja lilla Åsa
hihi, magen var ju inte så liten.... Hon hade med sej smaskiga
smörgåsar och fikabröd från Fågelsången. Till fikat tog vi
förstås en latte. Tiden bara for iväg, där vi satt i köket och
pratade. Linus han for runt runt och drog fram, hade välling
paket lite överallt. När det var dags att sova middag var han
så trött, han sov i två timmar.



I helgen är det jobbar helg för Dick, så tråkigt, tur att jag
har Emelie hemma som jag kan ha lite myskväll med. Vi
ska smaska på glass.



Linnéa ska sova hos en kompis och Albin ska i säng i tid,
i morgon är det dags för innebandy match.

Nej nu ska jag snart titta på Let´s Dance!!

Trevlig helg!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0