Äntligen!



Äntligen var det dags, ja idag åkte jag in och tränade.
Äntligen har min förkylning börjat ge med sej, jag är
fortfarande snuvig men känner mej för övrigt pigg.
Ja jag var så pigg att när jag kom hem tvingade jag
med mej Emelie, hunden och Linus (som skulle sova)
ut på en promenad. Solen sken, en mycket fin vinter
dag.



Dem övriga barnen har man knappt sett röken av idag, dem
kom hem från sina kompisar lagom till middagen, sen for dem
iväg igen. Linnéa ska sälja innebandybollar tillsammans med
sitt lag på Fyrishov, A-lags match. Albin åkte också iväg till-
sammans med en kompis för att titta på matchen. Så när
Linus lagt sej och jag blev så gott som själv hemma så började
jag ta bort det sista av julen, stjärnorn och kulor. Granen får
stå ett tag till. Nu står allt på bänken i köket och där får det
stå tills imorgon, kartongen som allt ska ner i står på vinden
och dit tänker jag inte gå upp i kväll. 
Jag längtar till i morgon kväll, då är äntligen min kära man
ledig, han är inne på sin 6:e natt nu. Då ska vi ha en mys kväll
och fira det nya året.



Ha det så gott!!


Kommentarer
Postat av: Dick

Ja,i morgon är det stora mysar dagen,puss

2011-01-03 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0