20.e Januari



På morgonen tog vi det bara lungt, Linus satt på
golvet och grejade med sina nya saker. Jag satt
vi datorn och kollade lite.
När solen tittade fram, klädde vi på oss och gick
ut en timmes promenad med hunden. När man är ute och
går hinner man fundera en hel del, så när jag kom hem igen
så började jag med att skura alla golvlister dörrar och foder.
Nu skulle alla skrap märken från dammsugaren bort och vet
ni vad jag tog bort det med, jo tandkräm. Vips så försvinner
alla fula märken. Det sa det på tvn nån gång, så jag var
tvungen att prova. Funkade perfekt.
Vilka dumma ideér man får när man är ute och går.
Sen när barnen kom hem från skolan var det fullt ös,
Albin skulle först på innebandy träning och direkt därifrån
in till stan för att träna fotboll. Han kommer hem när som
så nu ska jag ta och förbereda nått för hans hungriga mage.

Ha det så bra allihopa och tänk i morgon är det fredag igen!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0