Torsdag 10:e Februari



Go kväll i snö ovädret! Nu får det ändå ge sej, nu börjar jag
bli trött på det här.
Idag har det inte hänt mycket här hemma, ja det är ju torsdag
och det är min städar dag. Jag har farit runt med mopp och damm
trasa. Liten har också hjälpt till, eller mest varit i vägen. Nu har han
kommit på att det är roligt med toaletten. Grrrrrrrrrrrr
När vi var där uppe i badrummet och skurade så vände jag ryggen till
och vips så hade han hämtat Emelies föncreme och kastat i toaletten.
Tur att Emelie inte vet nått. Hihi! Inte än iallafall.

 

Efter Linus ätit lunch var det en timme kvar innan han skulle
hoppa i säng för en lur och jag hade tänkt ta bilen och åkt och
tränat. Men det blev ändrade planer. Linus satt sej och tittade på
sin älskade Rorri och jag passade på att ta en kopp kaffe och en god
smörgås. Jag tyckte han blev lite tyst och tittade till och vad hade hänt,
jo han hade somnat. Skit, ja det var bara att kasta honom i säng och
skita i och träna. Han förstörde min tidsplan lilleman.
Det blev till och damma av motionscykeln och sätta sej och cykla, körde
lite styrka efteråt.
Nu sitter man här tränad med ett ny städat hem, underbar känsla. Det
är så skönt att ha fredagen helt ledig utan en massa måsten.
Välkommen kära fredag!

Go kväll!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka otroligt fina ljusstakar!

2011-02-14 @ 09:01:34
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0