Strålande sol



Vilken härlig vinterdag!
I dag hade jag egenligen inte tid att gå ut en morgon promenad,
men vädret var så fint, kunde inte låta bli. Linus satt helt tyst
i femtio minuter och bara njöt.



Jag tror även att Tintin tyckte det var härligt ute.



När vi kom in blev det bråttom, vid ett tiden skulle vi få fika
främmande, några vänner skulle komma för att fira både mej,
Linnéa och Linus, så jag var tvungen att baka något gott.
Provade ett nytt recept på kladdkaka där man skulle ha i två
krossade dubbel daim.



När jag ändå var i farten lagade jag i ordning middagen,
Linnéa skulle nämligen iväg på match i Märsta, matchstart fem.
Så därför behövde hon få mat i magen innan dem åkte, annars
skulle middagen bli lite sen. Jag stannade hemma med Linus,
han vill ju hoppa i säng efter sex. Vi tog en eftermiddags
promenad och sen fick han hopppa i badet.

 

Nu har familjen precis kommit hem från Märsta, Linnéas lag vann med
5-2, Linnéa lyckades peta in 3 mål. Nu ska hungriga magar mättas och det
får gå snabbt för snart börjar Solsidan.

Just ja; den här fina blomman fick jag idag, blomman var fylld med
chokladpralliner, nam nam.



Have a nice evening!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0