Söndag 27:e Februari



I morse tog vi en lång och skön sovmorgon, det var inga barn
hemma förutom Linus liten. Efter frukost åkte jag in och tränade
och Dick och Linus åkte en sväng till Biltema, därefter träffades
vi hemma hos mamma. Barnen hade varit med mamma och köpt
fikabröd, så vi fick fika när vi kom. Gott gott!! Efter fikat tog jag med
mej pojkarna hem, Linus var trött och ville hem och sova och jag
behövde ta en dusch. Linnéa blev kvar tillsammans med Dick hos
mamma, hon behövde hjälp med en nyinköpt dvd.

 

Nu är vi nyss inkommna efter en kvälls promis med dogen, jag fick två
små snorungar med mej också. Dem är så duktiga som vill ut och gå.
Nu ska jag sätta mej och titta på sporten, måste se intervjun med Hellner,
lite nyfiken på att höra vad han har att säga om vallningen av skidorna.
Det såg inte så bra ut när dem åkte klassiskt idag. I morgon måste man
ta och titta på när damerna åker.

Snart dags för Solsidan!

Trevlig kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0