Snö oväder!



Ja kära ni, i morse trotsade man vädret och begav sej ut
på en morgon promenad innan frukost, vilket väder. Vi såg
ut som snögubbar när vi kom hem. Linus blev skit sur för
tuletrasan blev helt vit av snö. Tintin han vägrader helt att
följa med ut. Men ni ska veta vad skönt det var efteråt när
man satt där i köket med en god frukost. Medans jag åt
övade Linus på att gå, han gick runt runt.



Mellan varven runt köksbordet hade han depå stop vid min stol, så
att han kunde få en bit smörgås.



Idag har Albin varit in till Fyrishov med klassen, dem hade sitt årliga
simtest. I fyran ska dem kunna simma 200m bröst och 50m rygg.
Det hade gått bra för Albin, klarar man inte av detta får man gå på
simskola. Kanon bra att dem kollar upp så att barnen kan simma.
När dem kom hem fick dem hoppa av bussen vid sina busshållplatser,
så jag såg honom från köksfönstet där han kom gående på gångvägen.
Min söta pojke.



När Dick vaknat tog vi en fredagsfika, idag var det bara
Albin hemma, Linnéa skulle med en kompis på bio och
Emelie har åkt till klasskompis i Enköping.
Till fikat blev det en utsökt latte med en godbit.



Efter fikat hade Albin en önskan att få åka in till Gränby, han
ville köpa ett nytt dataspel för sina egna pengar. Sagt och gjort
vi tog en repa dit, vi gick runt och tittade lite, Albin köpte sitt
spel, Dick var in på bolaget, sen avslutade vi på Stadium, Dick
skulle ha ett par nya träningsbyxor.



Linus ville inte alls vara med på bild, han knep ihop ögonen
och tittade ner.
Nu är middagen avklarad och jag sitter och njuter med en
god smirre.



Ha en riktigt skön fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0