Mys på alla hjärtansdag!


Fy vad kallt det var ute i morse när vi vaknade -27, det
gick knappt att andas. Bilen var lite trög när vi begav oss
till skolan.



I morse satt jag länge ensam vid frukost bordet och
bara njöt av utsikten. Det var så otroligt vackert ute,
det såg ut som det var silver pulver på alla trädensgrenar.
Tyvärr gick det inte att fånga på bilderna.



 




Vid halv tio vaknade lilleman och då blev det full rulle, idag
har nämligen Linus klippt sej. Klockan elva skulle vi vara hos
min barndoms kompis Karin på Huvudsaken. Jag var nämligen
dagbarn hos hennes mamma, världens gulligaste dagmamma.
Jag minns den tiden som den var igår, helt fantastisk.
Det gick bra hos frissan, först grinade han en skvätt sen satt
han mest och snyftde lite, men han satt i stort sett stilla hela
tiden. Han blev så fin, en liten pojke.





När jag fått i säng Linus för att sova en eftermiddags lur, drog
jag in till Friskis och Svettis, det var så skönt att få röra på sej.
Sen var det bara att snabba på hem, nu var det Linnéas tur att
åka på träning och Emelie skulle på barngympa.

Nu är det alla hjärtansdags mys som gäller!



Många kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Karin Monie

Ja visst var det härligt nät man lekte med Camilla & Camilla=) bilderna blev ju kanon, super vackert!!

2011-02-15 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0