Måndag igen

Ja idag är det första dagen på sportlovet, Dick och jag
startade sportlovet med att åka in till Friskis och Svettis
för att träna. Idag kunde vi åka in tillsammans, Emelie var
snäll och tog hand om Linus. Albin och Linnéa sköter sej
själva. Linnéa har haft en kompis här hela dagen och nu har
dem visst bestämt att han ska sova över här.



Efter lunch tog jag med mej Emelie och Albin och stack iväg till
Ica Maxi för stor handling, det var eko i kyl och frys. Det är så
skönt att ha nån med sej när man handlar, då kan man ha två
kundvagnar, med en kundvagn får man överlast. Ni ska se hur det
ser ut när jag och Linus åker själva, som en pack åsna....
Nu är kylskåpet fyllt, tyvärr så gapar det tomt snart igen...



Fy vad kallt det är ute nu igen, jag och Emelie har precis kommit in
efter ha varit ut en lång vända med hunden. Det var till att hålla
ett högt tempo så man fick upp värmen. Det blir till att koka lite
the och krypa ner under filten  i soffan. Skööööööööönt!!
 
Ha en fortsatt trevlig måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0