Full rulle!

När jag lämnat barnen i skolan skyndade jag mej hem
och kastade mej i sängen, så skönt att sova. Linus
väckte mej tjugo över nio. Nice. Men det kändes som
jag hade blivit överkörd av en bil, helt mörbultad, så
blir det tyvärr när man lägger sej och somnar om.
Upptäckte när liten vakna att det var dags för Linus
snigel igen, han var lite snorig i näsan.



Nu kan ni tro att det är full rulle här hemma, nu går han.
Visst har han bråttom så ålar han, det går fortfarande
fortast. Han ser för rolig ut när han kommer, han går
liksom på snedden. Ska försöka fång han på film nån dag,
men så fort jag försöker filma börjar han gråta och vill upp.
Men vad har vi fått för tråkigt väder, man kan inte ens ta
en promenad, svinhalt. Kanske får leta fram skridskorna.
Skrattde åt Emelie när hon försökte ta sej till busshållsplatsen
i morse, hon såg ut som Bambi på hal is.
När jag var på väg hem från träningen på eftemiddagen fick
jag ett tråkigt besked, min kusin och hennes barn som skulle
ha kommit i morgon, har blivit sjuka. Så synd! Det var så länge
sedan vi sågs. Vi får försöka boka in en ny dag, men det är inte
det lättaste att få till det.

 
Barnen med sina sysslingar.

När jag letade upp de här korten inser jag att vi inte har träffats
med barnen sen den här gången och det var i mars. Helt otroligt!


Linus i mars, lill plutt!

Ja ha vad ska en nu hitta på imorgon, ja någonting blir det nog.
Ha nu en skön torsdags kväll och imorgon är det FREDAG!!!
Jippi!!!

Bye bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0