Änglagård 3



Nysshemkommen efter en biokväll, min kära mamma bjöd
med mej på Änglagård. Den måste man ju bara se. Den var
minst lika bra som dem övriga filmerna, hade nog inte väntat
mej det. Tur att man kan ha fel.....
I övrigt har dagen sett ut som vanligt, träning för min del
direkt efter att barnen åkt till skolan, efter min tur var det
Dicks tur att träna. När han kom hem hade han köpt goda
smörgåsar med sej, dem fyllde vi med salami, fetaost och
rödlök. Yammi!



Linus har blivit en liten morsgris, antagligen för att han är lite
förkyld. Han ska kramas och pussas. Han är för gosig, nu blir
säkert jag också snorig, men det är smällar man får ta när man
gosar med liten.



På eftermiddagen gick vi allihopa ut en sväng för att möta
Albin som var på väg hem från skolán, vi skulle även gå för att titta
på hästarna, Linus har blivit tokig i hästarna, kan stå hur länge som
helst i fönstret för att titta. Men vi hade otur, precis när vi var ute
så var hästarna på fel sida av hagen, så vi såg dem inte. Synd!!

Nej nu ska jag lägga mej i soffan och titta på ännu en film,
Tredje vågen, en bra svensk film enligt mej.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Mysiga pussar!

2011-02-09 @ 11:25:15
URL: http://tessansvensson.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:57:11
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0