3:e Advent

Sitter just nu i bilen på väg till Knivsta för att titta när Linnea har innebandy match. Så nu får ni hålla tummarna att det blir vi vinst.
Helgen för övrigt har varit ganska lugn. I fredags jobbade jag och när jag kom hem hade Dick städat och tänt all ljus, det var bara att inta taco middag. Sen bänkade sej hela familjen i soffan och tittade på Idol finalen. Amanda vann och det tyckte vi var rättvist.
I lördags tog vi en lång frukost och sen blev set en skön promenad. På eftermiddagen var det dags för mej att hoppa in i duschen och fixa i ordning mej, dags för julbord på Skarholmen. Dagen till ära hade jag köpt ny klänning, hittade en klänning som jag även kommer att kunna ha efter graviditeten. Maten var kanon för att inte tala om hur mycket gott det fanns på dessertbordet. Det var också kul att träffa kollegor man inte träffat på nått år. Tyvärr kände jag knappt igen en tredje del av all personal.

Idag efter matchen ska vi hem och förbereda inför kvällens främmande.

Ha en bra dag!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0