Lördag 13:e Augusti

Tjingeling, här är jag. Ja nu har nästan hela veckan gått utan ett ljud
från mej. Den här veckan har verkligen gjort en rivstart gällande 
barnens sporter.  I måndags och tisdags var det fotbollsträning som
gällde, Linnéa stukade foten förstås foten första träningen.  På onsdagen,
torsdagen och fredagen  har Albin haft innebandyläger i Allianshallen. Han
hann inte mer än hem på fredagen för att byta väska, det var nämligen
fotbollsläger fredag till lördag.  Dessutom har både jag och Dick jobbat,
så det har varit ett himla pusslande och skjutsande. Nu i helgen är mamma
så snäll och bor här, jag jobbar dagarna och Dick nätterna. Det är detta som
gjort att mitt bloggande inte varit det bästa, men det ska bli ändring från
nästa vecka.



I morse innan jag åkte och jobbade, var Linus och Linnéa ut och provåkte
Linnéas nya sparkcykel, som hon sparat till i sommar.
Nu ska jag och mamma mysa, vi tänkte äta lite kräftor, ost och kex. Yammi!!
Barnen ska i säng i hyfsad tid ikväll, imorgon är det fotbollsmatcher som gäller.

Ses snart igen!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0