Fredag 19:e Augusti

Oj oj oj oj, nu var det länge sen sist igen.
Den här gången är det datan min som lagt av, nu fick jag smyga upp och
låna Emelies.
Den här veckan började som sagt skolan, ja inte för Albin dock, som har legat
hemma med feber. Hans första skoldag blev idag, han är inte frisk men febern
är iallafall borta och han ville inte vara hemma längre. Tyvärr räckte det tydligen
inte med att en unge blev sjuk utan dem andra tre måste tydligen göra sin bror
sällskap, det hostas, snoras.
Idag har jag haft date med Åsa och lille Oliver på stan, det var ju inte igår man var
ner och gick på stan. Klädde tyvärr på mej alldeles för varma kläder, idag var det
kanon varmt. Efter nån timme på stan så knatade vi ner till Konditori Fågelsången,
vi var ju bara tvugna att dricka deras cappucino shake, det blev faktiskt två var ;)
Vi satt ute och njöt i solen i över en timme, Oliver sov i vagnen och Linus var så duktig
och satt still i sin stol.
Först åt han sin lunch, sen hade jag tänkt att han skulle få en festis och smaka en liten
bit av min chokladboll, men se jag fick en liten tugga och han åt upp nästan hela. Han
tyckte tydligen inte att jag behövde någon ;)
Innan vi gick därifrån så fick Oliver sej också en slurk mat, han hade legat vaken, så
nöjd i vagnen, ett tag och började bli lite smått hungrig.
På väg till bilen passerade vi svandammen, Linus blev fascinerad av fåglarnas skrattande
läten, vi stannade bara en kortis, Linus var så trött. Vi får ta med en brödpåse nån dag
och åka ner och mata fåglarna.
När vi kom hem satte jag och Dick igång med att rensa förrådet och köra två
vändor till tippen. Så skönt!!
Nej nu har jag fått ont i ryggen av att ligga på Emelies säng och skriva, nu ska jag
gå ner till familjen och smaska på lite godis. Yammi!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0