Påskafton/Påskdagen



Glad påsk allihopa, hoppas ni haft en bra helg.
Vilket underbart väder vi haft, gårdagen tillbringade vi i solen. Vi bara njöt
och gjorde ingenting. Mitt på dagen kom mamma på besök, till barnens stora
förtjusning. Äntligen skulle dem få ett påskägg.



Linus som inte äter godis fick förstås någonting annat att öppna.



Han fick lite sommar kläder och en bok.
Nu kommer dagen i bilder:

 

Dick avnjöt en kall öl, jag och mamma tog ett glas rött.



Linnéa målade ägg, Albin tyckte det var tråkigt och gick.



Linus lekte





Påskmiddagen serverad



Efter middagen var avklarad, Linus hoppat i säng, barnen spelade kubb
så tog mamma och jag och satt oss i ute rummet för att njuta av en
kall cider.



Där blev vi sittande en bra stund, sen flyttade vi in och tittade på film
och åt en massa godis.







Ja det här var våran påskafton, lugnt och skönt!
Idag har jag inte varit hemma så mycket, åkte in vid tolv tiden för att
träna och sen bar det av till jobbet. Idag var det super lungt. Min kära
familj kom och hälsade på mej, dem hade varit in till stan och köpt en
sandlåda till Linus, våran var ganska skruttig. Dem hade även varit till
plantagen och köpt lite penseér.
Nu ska jag ta kväll!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0