Utkast: Sept. 16, 2010

Ja då har man dragit på sej mysbyxorna igen och återgått
till att vara hemma fru. Den här dagen har gått så fort.
På jobbet fanns det hur mycket kläder som helst som skulle
ut i butiken, tiden bara rann i väg. Köpte ett par skit tuffa
Jeans leggings sk treggings till Linnéa, men dem föll tyvärr
inte henne i smaken, men vad hade jag väntat mej. Det
är bara för lilla mammsen att lämna tillbaka på lördag.

Nu är kylen fylld till bredden igen, men det tar väl inte så
många dagar innan det är tomt igen.



Efter jag fått in alla matvaror, ja usch vad tråkigt det är att
packa upp., så kokade jag och Emelie te och gjorde goda
smörgåsar, jag hade köpt ny bakat bröd från Maxis bageri.
Det var mumma det.
Nu är det väl snart dags att hoppa i säng, ska med Linnéa
till tandläkare  imorgon bitti, hon ska hämta ut sin tandställning.
Äntligen, det har varit många resor fram och tillbaka, men
man ska väl inte ropa hej än.
Jag funderat även om jag ska ge mej ut och leta efter svarta
tofsar som jag ska hänga på skåpet jag håller på målar.

TOFS ORGANZA SVART MED PÄRLOR från Textilboden.se

Något i stil med den här, funderar även på att beställa hem dessa, om
jag inte hittar något annat som faller mej i smaken, skulle även
vilja hitta ett par kuddar med tofsar på som ska ligga i soffan
bredvid skåpet.

Ja just ja, jag måste ju bara tala om att Linus vaknade halv tio
i morse, gissa om han var hungrig. Filmklippet visar detta:





Nej hörri ni ni, nu ska lilla Linda hoppa i säng!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0