Taxi rörelse?



Så här önskar jag att min dag hade sett ut med tanke på det
skit väder som är. Men idag har jag varit Taxi Ekebylund, Albin
hade innebandy träning i Vattholma, så det var några turer dit
fram och tillbaka.
Barnen har roat sej med att leka med Linus, det är inte ofta han
får vara med. Hahaha




När Dick vaknat och hela familjen var samlad, ja nästan, Emelie
är borta i helgen, så dukade vi fram lite fika och tände ljus. Medans vi satt
där och hade det mysigt ringde barnens kompisar, och vips så var dem
borta.



Så till middagen idag blev det bara jag och Dick, det blev en hel del
mat över, hade ju planerat vi skulle äta allihopa. Idag var det
Thailändsk kyckling gryta, red curry, som serverades. Nam Nam!



Medans vi åt for Linus runt i sin gåstol, han är helt vild. Det händer
verkligen mycket nu, det är inte konstigt att han drömmer och är
lite orolig i sömnen. Han vaknar inte men han gråter till och från.



Klockan sex var det dags för taxi Ekebylund att rycka ut igen, den här
gången var det Linnéa som skulle hämtas hos en kompis. Ikväll blir det
bara jag och Linnéa hemma. En liten tjej kväll. Det blir ingen sen kväll
ikväll, Linnéa har samling med fotbollen klockan tio.
Som det ser ut nu så kommer Linnéa att åka i säng nu, hon är helt
omöjlig, så sur och envis. Grrrrrrrrrrrrrr
Surahammar!!! Hihi
Hon kan driva mej till vansinne.

Nej, nu ska jag ta kväll, och gå pussa på min lilla sur Hulda, men då
blir hon väl ännu surare. Hahahah

Sköt om er, ha det så gott !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0